EuroCargo serisi araçlarımızın broşürlerini bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

EuroCargo 160E22    EuroCargo 180E25   EuroCargo 100E18

EUROCARGO 

Usta şoför yola çıktığında, güçlü kuvvetli, sırtında taşıdığı yükten anlayan bu işin kurdu olmuş bir dost arar. Onu yarı yolda bırakmayan, yürekli bir ortak ister. Artık ona, layık olduğu gibi doğuştan lider bir kamyon hizmet ediyor.

Yola ilk çıkışından beri büyük başarı elde eden Eurocargo, kendini sürekli geliştirerek sınıfının standartlarını değiştirdi. Avrupa`nın lideri; iş başındaki performansı, güçlü kişiliği, güvenli yapısı ve konforuyla kısa sürede sınıfının en gözde aracı haline geldi.

Eurocargo, Avrupa`da sınıfının lideri

SIRADIŞI GÖRÜNÜM

Dünyanın önde gelen tasarımcılarından “Bertone”,Eurocargo’nun kusursuz çizgilerine ve modern stiline imzasını attı. Bu yüzden, Eurocargo her yolda kendini hemen fark ettiriyor. Dış görünümüyle ilk bakışta sahibinin gönlünü çeliyor. Eurocargo’nun kabin tasarımı, şoförün uzun yolda tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. Ön paneli mükemmel bir aerodinami sağlarken, hava deflektörleri de hem türbülansı azaltıyor hem de çamurlanmayı engelliyor. Geniş ön cam ve alt uzantılı yan camlar sayesinde ise optimum görüş açısı sağlıyor. Şeffaf camlı halojen farlar ise gece en iyi görüş imkanını sunuyor.

KUSURSUZ İÇ DÜNYA

Ergonomik ve estetik iç tasarımıyla dışı kadar sıra dışı olan Eurocargo, geniş iç hacmi ile şoförünü gerçek konforu sunuyor. Modern ön konsol,şoföre optimum kullanım rahatlığı ve daha güvenli bir sürüş olanağı veriyor. Çok sayıda eşya gözü kabin içinin her zaman düzenli kalmasını sağlıyor. Yüksekliği ve eğimi ayarlanabilir direksiyon şoförün ideal sürüş pozisyonunda yola hakimiyetini artırıyor. Direksiyondaki tutamak yerleri elin direksiyona daha iyi oturmasını sağlıyor. Ergonomik olarak konumlandırılmış vites kolu, vites geçişlerini kolaylaştırıyor. Elektrikli camlar ve ısıtmalı aynalar da Eurocargo şoförünü yol boyunca rahat ettiriyor.

Eurocargo`nun kalbini, galvanizli çelikten imal ediliyor. Paslanmaya karşı kataforez daldırma sistemi ile boyanıyor. Her türlü yol koşulunda, gecesi gündüzü direksiyon başında geçenler için Eurocargo`da yatak seçenekli kabin bulunuyor. İçeriden açılan geniş ve kullanışlı yan eşya gözüyle Eurocargo, fonksiyonelliği de her detayda göz önünde bulunduruyor. Araç içinde sağda ve solda bulunan tutamaklar sürücü ve yolcu iniş ve binişini kolaylaştırıyor. Güçlü ses yalıtımı, sürücünün yola daha iyi konsantre olmasını sağlıyor. Kısaca, Eurocargo benzersiz konforuyla tüm yükü şoförünün omuzlarından alıyor.

GÜÇLÜ KALP ATIŞLARI

Yeni EuroCargo; kalitesi, sağlamlığı, düşük yakıt tüketimi ve üstün performansıyla başarısını kanıtlamış bulunan ve Fiat Power Train tarafından tasarlanıp üretilmekte olan Tector motorlarla donatılmaya devam ediyor. 4 silindirli 3.9 litrelik versiyonlarda 180bg; 6 silindirli 5.9 litrelik versiyonlarda ise 217bg ve 251bg’lik güç değerleri mevcut. Tüm versiyonlar Avrupa’da Ekim 2009`dan itibaren yürülükte olan Euro 5 egzoz emisyonu standartlarına uygun olarak üretilmektedir

MÜKEMMEL GÜÇ DENGESİ

Tüm Yeni Eurocargo modellerinde parabolik süspansiyon seçeneği hem ön hem de arka akslar için mevcuttur. Ayrıca, 15t ve 16t AYA modellerinde olduğu gibi daha yüksek kapasiteli parabolik süspansiyonlar ve modele ve misyona göre değişen şekilde çok yapraklı yarı eliptik süspansiyonlar da daha ağır görevler için opsiyonel olarak mevcut.

Yeni Eurocargo araçlarda mekanik süspansiyonlara ek olarak ayrıca havalı süspansiyon seçeneği de bulunmakta. Arka aksta havalı süspansiyon tüm 4×2 modellerde mevcut. 10t ile 15t AYA arası modellerde ön aksta da havalı süspansiyon uygulaması seçilebiliyor dolayısıyla araç tam olarak havalı süspansiyon ile donatılabiliyor (EL modeller hariç). 14t dahil 14t’a kadar AYA’lı modeller arkada 2 hava körüğü ile sunulurken, 15t ve üzeri modellerde arka havalı

Parabolik süspansiyon, ön ve arkada hidrolik-teleskopik amortisörler ve torsiyon çubukları, yüklü durumda denge salıyor ve sürüşü kolaylaştırıyor. Tector motor ile uyumlu modeline göre iveco veya Eatom şanzımanlar yakıt tüketimini azalmasına destek oluyor.

KONTROLLÜ YOLCULUK

Yeni Eurocargo’lar ileri teknoloji ürünü ek emniyet sistemleri ile sunuluyor. Motor egzoz freni tüm modellerde standart olarak mevcut. Egzoz freni direksiyon kolonunun sağında bulunan kol vasıtasıyla iki otomatik moddan biri seçilerek aktive ediliyor: Gaz pedalının bırakılmasıyla ya da servis fren pedalına basılmasıyla otomatik olarak egzoz freni devreye giriyor. 10t AYA modellerinde fren sistemi hava takviyeli hidrolik iken bu tonajın üzerindeki modeller tam havalı fren sistemleriyle donatılmışlardır. 10t AYA modellerinde kullanılan fren diskleri yenilenmiş ve bir önceki modele göre disk çapları artırılmıştır. Fren balatalarının kalınlıkları da artırılarak toplam balata hacminde   %35’lik önemli bir artış sağlanmış, böylelikle hem frenleme performansı hem de servis maliyetleri çok daha iyileştirilmiştir

Servis fren sisteminde standart ABS sisteminin yanında, yol tutuşun zayıf olduğu yüzeylerde kalkışı kolaylaştıran ve böylece lastik aşınmasını azaltan Kayma Önleyici Düzenleme (ASR) de opsiyonel olarak mevcut. Tüm tam havalı modellerde, ani hareketlerde ve her türlü koşulda kontrolü ve dengeyi korumaya yönelik çalışan Elektronik Denge Programı (ESP) opsiyonel olarak sunulmaktadır. Yine, yokuşta kalkış yardımı anlamına gelen Hill Holder fonksiyonu da opsiyonel olarak mevcuttur. Bu fonksiyon devredeyken,yokuşta kalkışta sürücünün ayağını fren pedalından gaz pedalına almasına izin vermek için servis frenleri bir saniye daha devrede tutulur ve böylece aracın yokuş aşağı geriye kayması önlenir.

Ayrıca, bir ek güvenlik özelliği olarak Yeni Eurocargo’da, el freni çekilmeden sürücü kapısı açıldığında çalışan sesli bir el freni uyarı sistemi de standart olarak mevcutturEurocargo’da ABS, EBD, çift devreli havalı ve modeline göre hava takviyeli hidrolik fren sistemi bulunuyor. 3 poziyonlu egzoz freni sürüş emniyetini en üst düzeye çıkartıyor. Eğimli, karlı ve buzlu yollar için orta pozisyon, şehiriçi trafiğinde alt pozisyon, uzun yokuş inişlerinde ise üst pozisyon kullanıcıya büyük rahatlık sağlıyor. Egzoz freni orta pozisyonda kabin tavanındaki özel egzos freni pedalı ile devreye alınırken, alt pozisyonda fren pedalına basıldığında, üst pozisyonda ise ayak gaz pedalından çekilir çekilmez devreye giriyor. Hidrolik kumandalı debriyaj sistemide sürücüsünü hiç yormuyor.